tefilina / Wolach, Jona ,in polish

Chodź do mnie

Nie pozwól mi nic zrobić

Zrobisz dla mnie

Zrób wszystko dla mnie

Wszystko, co właśnie zacząłem robić

Zrób to sam

Będę nosić tefilina

Będę się modlić

Pomóż mi też nosić tefilina


związać go wokół moja ramię

Graj mnie używając go

Przenieś je delikatnie na moje ciało

pocierać to dobrze na mnie!

Chcę stymulacji seksualnej w całym ciele


spraw, że zemdleję od mocy doznań

Przekaż je mojej łechtaczce

Zawiąż z nimi moją talię

Że będę wytryskiwała szybki

Graj mnie używając go

Zawiąż mi ręce i nogi

działaj na mnie

Wbrew moim życzeniom

Spraw, żebym upadł na brzuch

I położyć tefiliny do moich ust jak uzdę i wodze konia

Jedź na mnie, Jestem klacz

pociągnij moją głowę do tyłu

dopóki nie będę krzyczał z bólu

i będziesz krzyczeć z przyjemności

Potem przeniosę je do twojego ciała

moja intencja nie byłaby ukryta przez moją twarz

Och, jak okrutna będzie moja twarz

powoli będę przeniosę je do twojego ciała

powoli powoli

Przekażę ci to na szyję

Owinę go kilka razy wokół twojej szyi, w jednej krawędzi

a z drugiej krawędzi będę przywiążę to do czegoś stabilnego

szczególnie ciężki i może obracający się

Pociągnę i pociągnę

dopóki twoja dusza nie wyjdzie

Dopóki cię nie uduszę

całkowicie przez tefilinę

który ciągnie się wzdłuż sceny

I Wśród ogłuszonego tłumu


















תגובות

רשומות פופולריות