tefillină - Jonah Wallach / romanian translation Traducere românească

Vino la mine

Nu mă lăsa să fac nimic

O vei face pentru mine

Tot vei face pentru mine

Tot ce aș începe să fac

fă-o tu în schimb

Voi purta tefilină

Mă voi ruga

Ajută-mă să port și tefillină

Rotiți-le în jurul brațului meu

Gâdilă-mă cu ei

Treceți-le ușor pe corpul meu

Freacă-le bine în mine

stimulează-mă în fiecare parte a corpului meu

fă-mă să leșin de puterea senzațiilor

Treceți-le pe clitorisul meu

Legați-mi talia cu ei

pentru asta eu voi slobozia rapid 

Gâdilă-mă cu ei

Legați-mi mâinile și picioarele

Fă-mi Fapte

În ciuda dorințelor mele

întoarce-mă spre burtă

Și pune-mi tefilinele în gură ca o frâu 

călărește pe mine, sunt o iapă

Trage-mi capul înapoi

Până când plâng de durere

Și tu plâng de plăcere

Apoi le voi trece pe corpul tău

cu o intenție care nu poate fi ascunsă sub fața mea

O, cât de crudă ar fi fața mea

Le voi muta încet pe corpul tău

Încet și încet

Le voi muta în jurul gâtul tau

Le voi învârti în jurul gâtul tau de câteva ori
pe o margine

Iar pe cealaltă parte îi voi lega de ceva stabil

În special foarte grea s-ar putea  se transformă

O să trag și să trag

Până când sufletul tău va ieși

Până să te strangulezi

Complet în tefilină

Continuând de-a lungul scenei

si printre mulțimea șocată


תגובות

רשומות פופולריות