yona wallach / tefillin (greek translation) ελληνική μετάφραση τεφιλίνη

Ελα σε μένα

Μην επιτρέψτε μου να κάνω τίποτα

Αυτή τη φορά θα κάνετε για μένα

Κάθε μικρό πράγμα που θα κάνεις για μένα

Όλα όσα μόλις άρχισα να κάνω

θα το κάνετε αντ 'αυτού

Θα φορέσω τεφιλίνη

Θα προσευχηθώ

Βοήθησέ με να φορέσω και την τεφιλίνη

τυλίξτε το γύρω από το μπράτσο μου

με γαργαλάωυν με τη χρήση του

Τον περάστε  απαλά στο σώμα μου

τρίψτε το καλά στο σώμα μου

τονώσετε οποιοδήποτε μέρος του σώματός μου

με κάνετε να είμαι εξασθενημένος από τη δύναμη των αισθήσεων

Τους περάστε στην κλειτορίδα μου

Δέστε τη μέση μου μαζί του

για πως Εγώ έχυνε γρήγορα

με γαργαλάωυν με τη χρήση του

δέστε τα χέρια και τα ποδια μου

Κάνετε σε εμένα πράξεις

Παρά τις ευχές μου

στρέψτε μου γύρω επί κοιλιά μου

Και βάλτε την τεφιλίνη στο στόμα μου Σαν χαλινάρι άλογο

καβάλησε πανω μου Είμαι μια φοράδα

τραβήξτε το κεφάλι μου προς τα πίσω

μέχρι να φωνάξω από τον πόνο

και εσύ από τον ευχαρίστηση

τότε θα το περάσω στο σώμα σου

με μια πρόθεση που δεν μπορεί να κρυφτεί στο πρόσωπό 

Ω! το πρόσωπό μου θα ήταν τόσο Σκληρός

Θα το περάσω αργά στο σώμα σου

αργά αργά

Θα το τυλίξω γύρω από το λαιμό σας

Θα το τυλίξω γύρω από το λαιμό σας αρκετές φορές σε ένα άκρο

και θα δέσω την άλλη άκρη σε κάτι ιδιαίτερα σταθερό

πολύ βαρύ ίσως περιστρεφόμενο

Θα τραβήξει ισχυρότερη και ισχυρότερη

μέχρι να βγει η ψυχή σου

Μέχρι να σας στραγγαλισμένη

 που συνεχίζονται κατά μήκος της σκηνής

και μεταξύ των σοκαρισμένων πλήθος



























תגובות

רשומות פופולריות