Yona wallach tefillin in Czech

Přijď ke mně

Nenech mě nic dělat

Tentokrát pro mě uděláš

Udělejte pro mě všechno

Všechno, co jsem právě začal dělat

Udělej to sám

Budu nosit tefillin

Budu se modlit

Pomozte mi také nosit tefillin!

zabal mi to kolem paže

lechtat mě pomocí

vtírejte to dobře na mé tělo

Stimulujte jakoukoli část mého těla

abych omdlel z intenzity pocitů

Předejte je na můj klitoris

Přivaž mi pas

takže budu cum rychle

lechtat mě tím

Přivaž mi ruce a nohy

Udělejte nějaké činy

Přes moje přání

zapni mi žaludek

A dai mi tefillin do mých úst jako koňské otěže a uzdu

Projeďte mě, že jsem klisna

vytáhni moje hlava dozadu

dokud nevykřiknu z bolesti

A vy výkřik voláte z potěšení

Pak to předám vašemu tělu

S úmyslem, který nelze skrýt na mé tváři

Oh, moje tvář bude tak krutá

Pomalu to přesunu k vašemu tělu

Pomalu pomalu

Posunu to kolem tvého krku

Několikrát je otočím kolem tvého krku na jedné straně

A z druhé strany je spojím s něčím obzvláště stabilním

Velmi těžký, možná se točí

Budu tahat a tahat

Dokud nevyjde tvoje duše

Dokud tě neškrtím

Zcela tefillin

který Pokračuje po jevišti

a mezi šokovaným davem.

תגובות

רשומות פופולריות