yona wallach tefillin in farsi - یونا ولاچ / تفیللین

بیا پیش من
اجازه ندهید کاری انجام دهم
این بار شما برای من انجام دهید
شما برای من انجام خواهد داد هر چیز کوچک
هر کاری که من تازه شروع به انجام آن کردم
هر کاری که من شروع به انجام آن کنم ،
شما به جای من انجام می دهید
من تفیلین خواهم پوشم
 من خواهم دعا
به هم من کمک  کنید تيفيلين را بپوشم
آن را دور بازوی من بچرخان
تفلین را در بدنم مالش دهید
به آرامی به تفیلین کمک کنید تا تمام بدنم را لمس کند

آن را به شدت روی بدنم مالش دهید
لطفا هر قسمت از بدنم را تحریک کنید
من می خواهم شادی جنسی را در تمام بدن احساس کنم
آن را بر کلیتوریس من منتقل کنید!
استفاده از آن را به کراوات دور کمر من

با این کار سریع به من ارگاسم خواهم رسید
مرا با آن غلغلک دادن
کراوات دست من و پا.
اعمال غیرقابل قبول را برای من انجام دهید
مرا دور کن روی شکم من
تفیلین را مثل اسب در دهان من قرار دهید
سوار من شوید  من یک مادیان هستم
سرم را عقب بکش
تا اینکه از درد خواهم فریاد بزنم
و شما با لذت فریاد
سپس من او را به بدن شما انتقال.
قصد من روشن خواهد شد بر روی صورت من
اوه! صورت من خیلی بی رحمانه خواهد بود
من آن را به آرامی در بدن شما عبور خواهم کرد
خیلی آهسته
من آن را روی گردن شما عبور خواهم کرد
من خواهم آن را چند بار در اطراف گردن خود را  بسته بندی , فقط از یک انتها
و پایان دیگر من خواهم به چیزی با ثبات  گره زدن 
خصوصاً بسیار سنگین و احتمالاً چرخش
من خواهم کشیدن و خواهم کشیدن
تا اینکه روح شما بیرون بیاید
تا اینکه شما را خفه کنم
به طور کامل با تفیلین
در صحنه پراکنده است
جلوی جمعیت شوکه.















اجازه ندهید کاری انجام دهم
این بار شما برای من انجام می دهید
هر کار کوچکی که برای من انجام خواهی داد
هر کاری که من تازه انجام داده ام
شما به جای آن انجام خواهید داد
من تفیلین می پوشم
دعا می کنم
شما هم به من کمک می کنید تا تفیلین را بدست آورید
دور دستم را ببند
مرا با آن تیک بزنید
آن را به خوبی روی بدنم مالش دهید
تک تک قسمت های بدنم را تحریک کنید
مرا از شدت احساسات ضعف کنید
آنها را در لباس من منتقل کنید
کمر را گره بزنید
بنابراین سریع جمع می شوم
مرا با آن تیک بزنید
دست و پاهایم را گره بزنید
برخی اعمال را انجام دهید
با وجود آرزوهای من
مرا روی معده ام چرخان
و تفلین دهانم را مانند بند و آویز اسب قرار دهید

תגובות

רשומות פופולריות