Yona Wallach - Tefillin, Nederlandse vertaling

Kom naar me toe

Laat me niets doen

Deze keer zul je het voor me doen

Elk klein ding dat je voor me zult doen

Alles wat ik net ben begonnen te doen

in plaats daarvan zal ik het doen

Ik zal tefillin dragen

Ik zal bidden

Jij helpt mij ook met de tefillin

wikkel het om mijn arm

kietel me door het te gebruiken

wrijf het goed op mijn lichaam

Stimuleer elk deel van mijn lichaam

maak me flauw van de intensiteit van de gevoelens

Geef ze door aan mijn clit

Bind mijn taille vast

dus ik zal snel klaarkomen

kietel me door het te gebruiken

Bind mijn handen en benen vast

Doe wat handelingen

Ondanks mijn wensen

draai me op mijn buik

En stop de tefillin in mijn mond als de teugels en het hoofdstel van een paard

Berijd me, ik ben een merrie

Trek mijn hoofd naar achteren

Tot ik uit pijn huil

En je huilt uit plezier

Dan geef ik het door aan je lichaam

Met een intentie die niet kan worden verborgen door mijn gezicht

Oh mijn gezicht zal zo wreed zijn

Ik zal het langzaam naar je lichaam verplaatsen

heel erg langzaam

Ik zal beweeg het om je nek

Ik zal ze meerdere keren om je nek draaien, aan één kant

En vanaf de andere kant zal ik ze binden aan iets dat bijzonder stabiel is

erg zwaar, misschien een fan

Ik zal trekken en trekken

Totdat je ziel eruit komt

Totdat ik je wurg

Geheel door de tefillin

die doorgaan op het podium

en tussen de geschokte menigte.

תגובות

רשומות פופולריות