yona wallach tefillin sinhala සිංහල පරිවර්තනය - ටෙෆිලින් / ජෝනා වලාච්

මා ළඟට එන්න

මට කිසිවක් කිරීමට ඉඩ නොදෙන්න

ඔබ මා වෙනුවෙන් එය කරනු ඇත

ඔබ මා වෙනුවෙන් කරන සෑම කුඩා දෙයක්ම

මම කරන්න පටන් ගත් හැම දෙයක්ම

ඔබ මාව නවත්වලා ඒක කරන්න

මම ටෙෆිලින් අඳින්නෙමි

මම යාච් .ා කරමි

මටත් ටෙෆිලින් ඇඳීමට උදව් කරන්න

ඒවා මගේ අත වටා කරකවන්න

එය මා තුළ සෙල්ලම් කරන්න!

ඒවා මගේ සිරුරට හොඳින් අතුල්ලන්න!

මගේ ශරීරයේ ඕනෑම කොටසක් උත්තේජනය කරන්න

මාව සංවේදනයන්ගෙන් ක්ලාන්ත වන්න!

එය මගේ ක්ලිටරිස් මත තබන්න

මගේ ඉණ බැඳ තබන්න!

ක්ෂණික මෝචනය ඒ වගේම ඇති

එය මා තුළ සෙල්ලම් කරන්න!

මගේ අත් සහ කකුල් බැඳ තබන්න

යමක් කරන්න

මගේ පැතුම නොතකා

මාව මගේ බඩට හරවන්න

සහ අශ්වයෙකුගේ කටකලියාවක් මෙන් ටෙෆිලින් මගේ කටට දමන්න

මාව පදවන්න! මම මේරෙක්

මගේ හිස පිටුපසට අදින්න!

මම වේදනාවෙන් කෑගසන තුරු

සහ ඔබ ප්‍රීතියෙන් කෑ ගසයි

එවිට මම එය ඔබේ ශරීරයට දෙන්නෙමි

මගේ මුහුණෙන් සැඟවිය නොහැකි අභිප්‍රාය ඇතිව

ඔහ්! මගේ මුහුණ හරිම කුරිරුයි

මම එය සෙමෙන් ඔබේ සිරුරට ගන්නෙමි

ක්‍රමයෙන්

මම එය ඔබේ බෙල්ල වටා හරවන්නෙමි

මම එය එක් කෙළවරක සිට කිහිප වතාවක් ඔබේ බෙල්ල වටා ඔතා තබමි

සහ අනෙක් කෙළවරේ සිට මම එය ස්ථාවර දෙයකට බැඳ තබමි

විශේෂයෙන් බර සහ භ්‍රමණය විය හැකිය

මම අදින්නෙමි

ඔබේ ආත්මය පිටතට යන තුරු

මම ඔබව ගෙල සිර කරන තුරු

සම්පූර්ණයෙන්ම ටෙෆිලින් විසින්

වේදිකාව දිගේ ඉදිරියට යන

කම්පනයට පත් සමූහයා මැද



תגובות

רשומות פופולריות