Yona Wallach - Tefillin Türkçe çeviri

Bana gel

Hiçbir şey yapmama izin verme

Bu sefer benim için yapacaksın

benim için her küçük şeyi yapacaksın

az önce başladığım her şey

onun yerine yapacaksın

Tefillin giyeceğim

dua edeceğim

ayrıca tefillin giymeme yardım ediyorsun

kolumun etrafına sar

Beni bununla gıdıkla

yavaşça vücuduma geçir!

vücuduma iyi sürtün

vücudumun herhangi bir tek parçası uyarmak

Beni bayıl duyumların gücünden

klitorimde geçir

Belimi bağla

bu yüzden hızlı cum

Beni bununla gıdıkla

Ellerimi ve bacaklarımı bağla

Make actions

Dileklerime rağmen

beni karnıma çevir

Ve tefillini bir at dizginleri ve at başlığı gibi ağzıma sok

Bin beni! ben bir atım

Başımı geri çek

Acı içinde bağıranam kadar

ve sen zevkle haykır

Sonra da vücuduna taşıyacağım.

yüzümde gizleyemediğim bir niyetle

Oh yüzüm çok acımasız olacak

Onu yavaşça vücuduna taşıyacağım

Yavaş yavaş

Onları boynuna taşıyacağım

Onları boynuna etrafında bir kaç kez döndreceğim

Ve diğer tarafta
onu özellikle dengeli bir şeye bağlayacağım

çok ağır ve ayrıca dönüyor olabilir

Daha güçlü ve daha güçlü çekeceğim.

Ruhun ortaya çıkana kadar

Seni boğana kadar

Tamamen tefillin tarafından

sahne boyunca devam eden

Şaşırmış kalabalığın ortasında






תגובות

רשומות פופולריות